lørdag 16. januar 2010

Puh, tilbake i Norge...




... jeg lengter...

3 kommentarer:

  1. Sv: Nei, det var ikke av deg, Berit, men Odd Erik si Berit;) Så da har du nok den filmen liggende i en kasse eller noe sånn;) Hehe..
    Du har mye liggende i kasser altså..? På flyttefot? Ser forresten ut som om dere har hatt en fantastisk herlig ferie!! :D En liten smule kjøligere her i landet ja!

    SvarSlett
  2. BERIT HAR EIN BLOGG! no blei eg glad. kom hit til oslo og få kakao med minimarshmallows i! skal gje ein lyd når eg e i lyngdal igjen (sommer kanskje? då kan vi jo ta oss ein is?)
    alt for lenge sio sist! klemmmm

    SvarSlett
  3. Sv: Hehe, skal ikke være lett å ha fulle kontroll og oversikt over kasser og nedpakka ting her og der. Så det er fult forståelig. Og skjønner det er pakka i kasser når plassen å ha alt på ikke er så himla stor;) Da jeg derimot bodde hjemme, fikk jeg aldri pakka så mye i kasser før jeg skulle flytte så jeg hadde et temmelig overfylt rom kan du jo si.. Smartere der du;) Hehe.. Men gled deg til din egen plass og mer space;) Det er niiiiice:)

    SvarSlett